Tag samarbejdet til nye højder med smart projektstyring
Følg med i alle projekter og opgaver
Saml alt ét sted - fra vagtplaner til projektstyring
Med Plangy projektstyring kan I:
- Få det store overblik over alle igangværende såvel som kommende projekter.
- Tildele forskellige ansatte forskellige projekter, så hvert enkelte medarbejder kan arbejde effektivt med det, de skal.
- Kommentere realtime på de forskellige projekter, så I nemt kan være flere mennesker på ét projekt.
- Dele opgaver kollegaer imellem såvel som på tværs af afdelinger – både internt og eksternt.
- Selv bestemme, hvem der skal have adgang til hvad – det gør det nemt, hvis man har eksterne samarbejdspartnere.
- Tilføje opgaver under hvert enkelte projekt, så det er nemt at bevare overblikket og holde styr på, hvor langt I er.
- Under hvert projekt specificere, hvilke opgaver der skal løses.
Tag samarbejdet til nye højder
Arbejder jeres team hjemmefra? Uanset om I sidder samlet i et kontorlandskab, arbejder hjemmefra eller samarbejder på tværs af landet, er det essentielt, at I har de helt rette værktøjer til at højne samarbejdet. Hvis I driver en moderne virksomhed, så ved I også, at samarbejde og teams i højere grad er blevet hverdag.
Men det er ikke det eneste, der bliver mere og mere aktuelt – det gør fleksible arbejdspladser også. Arbejdspladser, hvor man kan skifte mellem at arbejde hjemme, på farten eller på kontoret.
Derfor er det om muligt endnu vigtigere, at jeres virksomhed har de samarbejdsværktøjer til projektstyring, der skal til for at være sikret mod fremtiden. Med Plangy kan I være sikre på, at jeres virksomhed har det, der skal til for at skabe en gnidningsfri hverdag med det helt rette udgangspunkt for at samarbejde.
I får adgang til en lang række værktøjer, der gør det nemt at arbejde sammen på projekter – både med dem, der sidder på den anden side af skrivebordet og dem, der sidder i den anden ende af landet.
Bevar overblikket over jeres projekter
Har I mange projekter i gang på samme tid? Så kan det være let at miste overblikket. For hvem laver hvad? Og hvor langt er vi egentlig med dit og dat? Det kan I undgå med Plangy.
I Plangy kan I tilføje tjeklister, flere forskellige personer og personalegrupper til forskellige projekter. I opretter selv jeres projekter og de kategorier, de hører under.
Når et projekt er oprettet, tilføjer I bare de personer, der skal arbejde sammen om det. Herfra kan alle følge med i alt, hvad der sker – realtime.
Der er nemlig både kommentarfunktion, deling af filer og dokumenter og smarte tjeklister, der gør samarbejde om projekter let som en leg.